esmaspäev, 11. aprill 2011

Väljanoppeid projektidest

Ja siit nad lõpuks tulevad. Kuna andmekaitse on nii karmiks läinud, siis ei julge ilma eelneva nõusolekuta nimesid täielikult avaldada. Lisan vaid initsiaalid. Kui peaks juhtuma, et ei sobi ka nii, andke aga märku ja eemaldan need! ;)

Minu kodu luuletused:

Minu kodu on mõnus,
eriti, kui kõik on kodus.
Minu kodu on lahe koht -
palju mänge ja arvuti.
Ei varitse siin mingi oht,
on oodatud mu sõbradki.

Koju on hea tulla,
kodus on hea olla.
Kodu on mulle vajalik -
siin saan olla õnnelik! (K. K.)

***
Minu kodu on üsna väike,
aga aknast paistab päike.
Õega on meil kahepeale tuba,
sisenemiseks küsi luba.
Varsti ehitame oma maja,
mis on suur ja hästi avar.
Seal on igal ühel oma ruum -
autole garaaž ja rattale kuur.
Terrassi teeme majale
ja lilled istutame peenrale.
Meie õige kodu on see,
millest ööd kui päevad unistame me. (M.A.)

***
Mina elan Karinul,
päeval, õhtul, hommikul.
Aadress on meil Järve tee,
päike paistab üle vee.

Maja on nii ilus suur,
aias saun ja väike kuur,
auto jaoks on suur garaaž,
õues killustik on maas.

Tubasin on kokku viis
nagu meidki peres siis.
Seal ma elan õnnes, rahus
nagu muinasjutuvahus. (L.N.)

***
Kodu on meil kaunis kohas,
maja ümbrus ilus puhas.
Aia ääres väike tiik,
aia sees me mängukiik.

Kevadel meil aias lilled,
toas on õe ja venna kiljed,
emme-issi rõõmus palg,
õhtul voodi tatsub jalg.

Meil on õega oma tuba,
kooliteed me käime juba.
Oma kodu armas, kallis,
olgu vihm või lumevallid. (E.N.)

***
Kodus saab süüa,
kodus saab magada,
kodus saab ema käest mõnikord pragada.
Kodus saab puhata,
kodus saab mängida,
kodus saab venna ja koeraga jännata. (A.S.)

***
Mu koduke on kallike
ja katus tal on hallike.
Mu koduke on suur ja lai
ja tänavaks on ka meil Lai. (M.M.)

***
Kodu on soe
ja kodu on hea,
paremat kohta
teist ma ei tea. (M.L.)

***
Meie kodu on väljast punane,
seest on soe ja hubane.
Meie majas on neli tuba,
neisse minnes ei pea küsima luba.

Maja valvuriks on koer,
kes vahepeal ka poeb.
Kui aeda astub mõni võõras,
siis meie kutsu kunagi ei põõna. (A.H.)

***
Kodu mul on kortermajas,
selle isa korda ajas.
Tubasid on kokku kolm,
pühitud on kõikjalt tolm.
Minu tuba on küll väike,
aga sinna paistab päike!
Köögis kapid sinised,
aga me ei virise.
Suures toas on ruumi palju,
kuid ei mahu sinna kalju.
Tubasid on üks meil veel,
aga seal mul käia keeld. (A.R.)

***
Kodu on meil hubane,
eluviis meil tubane.
Laual aurab kohvitass,
toolil nurrub kass.
Ta on väga paks.
Eemal istub valvas taks.
Kui õhtul padjale ma panen pea,
siis unes näen ma kodu head. (I.I.)

***
Minu kodu on hea,
seda mina tean.
Suvel kõik koos
me matkame soos.
Sügisel kõik koos
oleme aias koristamise hoos. (K.M.)

***
Olles välja sealt astunud,
juba tagasi tahaks.
Kui seda mul poleks,
läheks meel mul pahaks.
Ja kui ongi meil sõpru, kel seda pole,
mul siiralt neist kahju.
Olles ära siit kaugel,
näen maju ma sadu.
Teda igatsen ma pisar laugel -
see koht on minu kodu! (H.N.)

***
Mul koduks praegu esivanemate maja,
vanust seal peaaegu sada!
Siin tube on kuus
ja köök on peaaegu uus!

Kui koolist koju tulen,
ukse enda järgi sulen.
Toiduklõhna täis on köök,
laual ootab maitsev söök.

Mind ootab kodus koerake ja kassike
ja minu armas piimatassike.
Vanaema on hell ja hea,
halliks polegi veel läinud tema pea. (M.V.)

Valvur Tšimmi

Meie kodu on küll väike,
kuid seal ikka paistab päike.
Maja kõrval on garaaž,
kus me auto varju saab.
Meie majal on ka valvur,
kellel seljas palju karvu.
Nimeks on tal Tšimmi,
kes on nii nummi. (M.S.)



Naljakas lood sugulastega:

Kui isa oli väike poiss, tegi ta ükskord pahandust ja puges mesitarusse peitu. Ta jäi sinna magama. Isa leidis ta alles õhtul norskamise järgi üles. :D

***
Onu tuli külla ja jalutas õues ning imeltles ilusat tiiki. Järsku hüppas meie koer kuudist välja ja ehmatas onu. Ta kukkus selg ees tiiki. Veest välja ronides oli ta väga märg, porine ja vetikad rippusid juustes.
Naersime koos onuga ehmatuse üle. :D

***
Ükskord, kui vanaisa jõi limonaadi, siis herilane nõelas teda ülahuulde. See paistetas üles ja vanaisa oli nagu neegri pealik. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar