pühapäev, 22. jaanuar 2012

Teid jah, teid jah, teid ma armastan...!

Sel nädalal oli Kenneti sünnipäev! Palju õnne veel kord.
Teisipäeval algas kabeturniir, kust said osa võtta kõik soovijad. Kahjuks ei ole mul rohkemat infot, kuidas sellega läks.
Matemaatikas tuli meil ühe uue teemana raha. See ei jäta tavaliselt kunagi kedagi külmaks. Et lastel oleks endal raha, mille abil arvutada ja mida saaks käega katsuda võtsime kunstiõpetuses ette raha meisterdamise. Kui tavaliselt kipub kunstitunnis vabamate teemade puhul kord kergemalt käest ära minema, siis minu võttis küll muigama see, kui nohinal kõik endale raha meisterdasid (harilikuga münte hõõrudes ja paberraha välja lõigates/ värvides). Lisaks sellele vaiksele nohinale hakkasid nad veel laulma! Bussisõidu ajal olen ma soovitanud neil tagasiteel laulma hakata, et kodutee kiiremini sujuks ja kisa bussis liiga suureks ei läheks. Nüüd on see kõige lihtsam laul (Sind jah, sind jah, sind ma armastan...) meie klassis nii lemmikuks muutunud, et lauldakse seda ka tunnis. :D
Ujumisest rääkides, paluti tüdrukutel juuksed tugevasse punupatsi punuda või ujumismüts pähe panna.
Uuel nädalal ootab meid ees ekskursioon! Muud muret mul sellega pole, kui see, et järgmisel päeval ujumisasju maha ei unustataks. Loodame, et see pikk päev tuleb tore ja meeldejääv!
Veel on üks palve vanematele. Kui käime kuskil bussiga, siis üleüldine reegel on see, et bussis juua ega süüa ei tohi! Aga kahjuks on ikka lapsi, kellel on krõpsu- või küpsisepakk või mingi (gaasiline) jook kaasas. Lubanud olen vaid kommi suhu pista, kui peaks vajadust olema. Selgituseks - lisaks prügi tekitamisele, mida lapsed sageli ei märka enda järelt ära koristada, levitavad nt krõpsud üle bussi tugevat ebameeldivat rasva aroomi. See võib nii mõnelgi südame pahaks ajada. Gaasiliste jookidega on sageli juhtunud, et see purskab laiali. Nii on endal ja võibolla teistelgi riided rikutud, rääkimata bussist. Ka mahlapakiga ei pruugi laps sõidu ajal hakkama saada. Kui on pikem bussisõit, siis olen koolist ise näksimist kaasa võtnud ja peatume bussiga sobivas kohas, kus einestada. Nälga pole lapsed kannatama pidanud.
Edukat töönädalat! ;)

1 kommentaar: